Déterrage de topics, bonjour!!!
Je viens de découvrir ce merveilleux topic
Je vais faire les tests :
"You are most like Aragorn. You have strong convictions and you stick to them. Although you are more of a recluse, you are extremely loyal to the few friends that you have. You are very serious about things, but you like having fun. Fame and fortune mean little to you, and you aren't concerned with being popular. Good for you!"
Pffff...
"You're short. You've got mousy brown hair and glasses. Sometimes you get to be the comic relief or provide an infodump, but mostly your role is to be helpful and supportive to your tortured best friend. You're always going to come second in everything. Sure, this may seem like a bad deal, but at least you get to bask in your friend's reflected glory; and looking on the bright side, you're unlikely to be dead by the end of the series. Every hero needs a cheerleader for their final battle."
C'est n'importe quoi!!!
"You are Mulder...the most beautiful mind to grace our screens. You are an inspiration and sometimes hard to understand but you are amazing. You love Scully, Samantha and the TRUTH more than anything...and your pretty damn cute too."
Yeah!!!! Ca va déjà mieux...
"Your otaku Purity Test Results
You answered "yes" to 41 of 200 questions, making you 79.5% otaku pure (20.5% otaku corrupt)."
Qu'est-ce que je dois comprendre???
"FullMetal Klavikul est né en 1987 à Paris. Après avoir passé une enfance inhabituelle, il a fini par rencontrer la personne de sa vie: Gong Li. Curieusement il était fier de sa relation avec elle. Ryûku, sa plus proche relation, n'a découvert cette idylle que 3 ans après son début.
Malheureusement, cette relation a cessé des que FullMetal a croisé le regard de Zhang Ziyi. FullMetal Klavikul a alors tout quitté, son emploi de Etudiant, Gong Li et ses amis pour aller vivre à Tokyo avec la nouvelle obsession de son coeur.
Mais, saturé par une indigestion de sashimi, seul nourriture qu'était capable de lui préparer Zhang Ziyi, il a craqué et a fini par se suicider à coups de théière en 2013. Ses funérailles d'ampleur nationale ont réuni 200 personnes au cimetière de Tokyo."
Quelle biographie géniale!!!!!
Et pour les Pokemon : 76%!!! (j'y ai jamais joué...
)
Vraiment bien débile, tout ça!!!